• Zwroty i reklamacje

Reklamacje

1. W przypadku złożenia reklamacji przez Klienta należy przesłać do Sprzedającego wypełniony formularz reklamacyjny na adres e-mail: kontakt@loggosklep.pl
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty otrzymania formularza pisemnego.
3. Zwroty towarów mogą być realizowane tylko przez firmę spedycyjną Sprzedającego. W innym przypadku strony ustalają formę transportu.
4. Adres na jaki należy wysłać zwrot towaru zostanie podany w e-mailu zwrotnym
5. Odsyłany towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport.
6. Odsyłany towar powinien być kompletny łącznie z akcesoriami niezbędnymi do jego funkcjonowania.
7. Reklamacje są uznawane do 7 dni od daty zakupu. Zwrotu towaru nie przyjmujemy po upływie tego terminu. Przy odbiorze osobistym towar należy sprawdzić na miejscu.

Gwarancja
1. Sprzedający udziela 12 miesięcy gwarancji na zakupiony przedmiot.

Zwroty

1. Zgodnie z obowiązującym prawem, konsument zawierający umowę kupna na odległość, ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Oczywiście produkt nie może być używany. Przyjmujemy tylko towar w orginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania.
2. W przypadku zwrotu towaru przez Klienta, w pierwszej kolejności należy przesłać do Sprzedającego wypełniony formularz zwrotu na adres e-mail: kontakt@loggosklep.pl
3. Jeśli towar będzie posiadał ślady/cechy użytkowania, konsument będzie odpowiadał za zmiejszenie wartości towaru.
4. Konsument ponosi koszty związane z odesłaniem zwracanego towaru.
5. Odsyłany towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport.
6. Adres na jaki należy wysłać zwrot towaru zostanie podany w e-mailu zwrotnym


Poniżej znajduje się przykładowy formularz zwrotu:
formularz-zwrotu-towaru.jpg